onsdag 9. mars 2011

Drømmehagen

Sjå de her da...
Tru om æ har funne bilde av den absolutte DRØMMEN!

 
Bilde fann æ i en artikkel fra the Telegraph

Æ sjer de for mæ. Litt mer tilrettelagt for hagen i kneiken.
me trapp opp  te veranda'n på høyresida av buen, dammen opp på flate område av hagen å buskeveksta nedover bakken te den nedre flata.
kjæm te å ta litegranne arbei over endel år da ...
Men sjå kor lekkert!
Treng itj dammen egentli itj men de va liksom de atmosfæren der æ kunna tenkt mæ...
Oioioi kor æ dagdrømme...

6 kommentarer:

  1. Ja, dette er stedet som roper på deg når du ønsker å koble ut og bare slappe av. Dammen må være der, for lyden av rennende vann er alltid så avslappende for menneskesinnet ;-)

    Tusen takk for at du ville delta i min lille diktkonkurranse. Vakkert vårdikt, du tok våren på kornet ;-)

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Så mange herlige tips du kommer med ang knivene mine. Helt supert. Kan ikke fatte annet enn at de må bli super-shiny.

    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Dagdrømmer er gode å ha. Den dagen vi slutter å drømme om noe som helst da har vi sluttet å leve:)

    SvarSlett
  4. Ja der har du funnet oasen. Bildet tipper jeg er fra en av Chelsea flower shows hager i London som foregår hvert år i slutten av mai.En opplevelse av en annen verden,jeg har vært der.
    Artig blogg du har. Surrer litt rundt her for å finne trønderske blogger. Artig med "nabo"blogger å da sjø.
    Hilsen Line-Cathrin på Malvik. :)

    SvarSlett
  5. Nå nei du - du skal ikke ta skylden for at knivene ble svarte. Det er JEG som velger å prøve ut alle rådene, og hvis noen form for skyld skal fordeles så er den ene og alene min.

    Har prøvd sølvpuss også. Ingen reaksjon. De er litt gjenstridige disse knivene sjøh ;-)

    Ha en fin kveld.

    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Hei
    Ja historien om Slu kvinner er herlig :) Digg RETT OG SLETT

    SvarSlett

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...