torsdag 11. august 2011

Flyttepause.

1.August ble jeg samboer....

Siden den dagen har livet stått på hodet og vi har pakket ut kasse etter kasse og jeg erhelt ærlig møkk lei av alt rotet... men Mannen med gigantisk M er fantastisk. Vi krangler, diskuterer og sliter forferdelig med logistikk og gangmøbler for tida. det finnes rett og slettikke plass til jakker, regndresser sko eller vinterklær... Jeg har stoooore planer for hvordan det skal bli men først trenger vi en mann med gravemaskin til å fikse drenering og grave ut fundament for en større sykkel og redskapsbod...

Bjørn har fått på plass mesteparten av det som er tungt nå...Jeg tror rett og slett ikke han så for seg at Maya og jeg hadde så mye... hehe.

Men vi begynner å se et gulv og så snart vi er litt mer på plass skal jeg sette til side noen minutter til å skrive her inne...

Jeg har så langt ikke engang fått skrevet om den fantabulastiske Prince konserten i Oslo....
Men det kommer....

Jeg har til og med planer for en giveaway....
Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...