onsdag 14. september 2011

hva er det med nøtter da folkens?

  Nå har vi mottatt en prøvepakke og kjøpt enda en pakke av disse kjeksene og jeg må si at jeg er litt skuffa.

Hvorfor?

Fordi jeg kan ikke spise dem!!!!

Selvfølgelig må alle sånne godsaker inneholde nøtter. Og både jeg og Maya er allergiske så vår rasjon gikk rett ned i Bjørn-magen...
 

Ikke at han klaga altså.
Han tok et jafs og erklærte med neste bit halvveis på tur inn i gapet at de vanlige safarikjeksene er "hverdags kjeks" mens disse kan settes på bordet når man har fint besøk. SÅÅÅÅ gode var de.
Jeg og vil smake...

Av sympati for meg og mitt skuffa, sjokoladesultne blikk sa Bjørn at de ikke får mer enn 5'er på terningen... Dersom de hadde droppa nøttene så jeg kunne smake hadde de fått 6'er...
Han er snill den Bjørnen (som i følge Maya bare spiser blåbær og er en snill bjørn...).

Mulig jeg må til med bakstesakene og prøve  lage en variant selv...
UTEN de der #¤%&X(((% nøttejævlene...

2 kommentarer:

  1. Så kjipt, skjønner godt du depper litt over nøtteallergi. Trøsta er at det er masse digg uten spor av nøtter også.

    En medlidende klem skal du få :)

    SvarSlett
  2. Hihi, så søtt d om terningkastet! Får meld inn d me nøttern da vettu!:)

    Marte Marengs

    SvarSlett

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...