fredag 25. november 2011

produktprøve igjen..

Bilde

Disse her dukka opp hjemme hos meg her en dag og jeg ble litt skuffa og litt glad..
Det er to flunkende nye Fisherman's Friend produkter... og Fisherman's skal være så sterke som mulig, så jeg pakka innpå og gru-gleda meg til den der sterke varmen... men den kom ikke..
Så tok jeg en av den andre smaken, og den var også temmelig tam...
så hva skjedde?
Jeg måtte ta et oppgjør med mine egne smaksløker og smake på nytt.
Da oppdaget jeg at begge smakene er fantastisk forfriskende og føles som vårregn på tunga.
Den med blåbær kunne gjerne ha vært litt mer utprega blåbærsmak, men jeg klager ikke.
absolutt et produkt jeg vil kjøpe igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...