torsdag 22. november 2012

Gjerrigknark

Nå har jeg ikke skrevet noe som helst her på kjeeeempelenge.
Student og greier vettu...
Men jeg blir da vel lektor til slutt.
Men
Når man da lever på budsjett så er det litt greit å ha en hjelpsom Gjerrigknark på laget.
Der finner man alt mulig rart som er enten gratis, eller kan vinnes de har til og med en julekalender hvor jeg kan vinne bl.a. en I-pad (som jeg strengt tatt ikke vil ha pga allergi mot digitale epler... men den kan bli en fin-fin julegave til noen...).
Og så er det litt gøy at det dukker opp sånne små overraskelser i posten også da!

Og så må jeg være helt ærlig...
Denne bloggposten er ikke bare en anbefaling for hvordan man kan få en haug med gratis stæsj.
Jeg skriver dette innlegget fordi jeg er lysten på å vinne billetter til Justin Bieber-konsert i april 2013 i Oslo.

3 kommentarer:

  1. Heisann,

    åssen kan jeg delta i den konkurransen dah? VIl gjerne vinne billetter jeg også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har lagt inn link.
      Følg den linken i siste setningen hvor det står: å vinne billetter til Justin Bieber-konsert.
      Da finner du nok ut av det...

      Slett
    2. Takk skal du ha!

      Slett

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...