onsdag 8. april 2015

Påskereddninga

I påska fikk jeg ekstremt tørre lepper.
Vet ikke helt hvorfor for det regna mye og vi var ved havet så været kan jeg ikke skylde på.
Jeg var litt forkjøla, da... så det kan vel ta litt skyld.
Heldigvis var jeg så framsynt at jeg hadde pakket den nye lypsylen som jeg hadde fått prøve på i posten.
Den første dagen brant lypsylen og føltes sterk. Det luktet litt menthol av den og den opplevdes som ubehagelig pga all stokkinga og sviinga. Men etter å ha brukt den så kjentes leppene mykere og etter hvert som leppene ble mykere forsvant svien også.
Fin hverdagslypsyl, men neste gang håper jeg at jeg har en eight hour cream også i veska som førstehjelp så kan denne ligge i lomma som vedlikeholdspleie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...