fredag 19. desember 2014

Overgang til DAB radio

Her om dagen ble jeg sponset av Sangan med en liten bærbar radio.
Fint å ha på kjøkkenet tenkte jeg.
Selve boksen er liten, grå og spiller musikk, som en radio skal. Lydkvaliteten er helt super og knottene er enkle og oversiktlige. Akkurat en sånn radio jeg gjerne skulle ha gitt farmor til jul.Men så var det dette med DAB da. .. Både jeg og samboende har Vært skeptisk til overgang til nytt system.  Vi trives jo med det vi har og synes i utgangspunktet det bare er tull å skulle gå over til et system som svært mange andre land forkastet på 80-tallet... Jeg lurer på hva de tusle turistene skal høre på når de kjøret opp til Nordkapp til sommeren når flere Ann den sier de hører på lokalradio på turen.  Hvis de ikke har DAB i bobilen blir det jo bare snø...

Dem om det. ..
Mot alle fordommer så har jeg nå da altså en DAB radio stående på kjøkkenet.
Den har et lass av kanaler og fin lyd,  men jeg må ha litt mer tid på meg før jeg bestemmer meg for om jeg liker dette med DAB...
Men fin, det er den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...