onsdag 22. juni 2011

alt er godt som ender godt.

I går ble to små jenter kidnappet.
Jentene befant seg i et fosterhjem og noen brøt seg inn der og tok jentene med seg.
Nå har jentene blitt funnet... Takk og lov.

Hele seks menn er mistenkte i saken.
Jeg forstår at barnevernsaker ofte er kompliserte. og en desperat pappa ville nok ha barna sine hos seg, men barnevernet er der for barnas beste og hvis barna bodde på fosterhjem, tyder det på at det ikke var ideelt å bo hos foreldrene.
Jeg kjenner ikke detaljene om akkurat deres stuasjon men Norges forente medier har stått på hodet med stadige oppdateringer om denne saken i hele går og hele dag.
Jeg håper bare at jentene ikke har noen varige skader og at uansett hvor de nå havner er det et trygt sted hvor de kan vokse opp.



Ellers er det blitt født sekslinger på under tre minutter.
Jeg merker meg ut fra bildet at det var (naturlig nok vil nok mange si) keisersnitt og dog ikke fullt så imponerende...
I følge den stolte far var det som en "popcornmaskin"...
flatterende kommentar det der du...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...