fredag 30. september 2011

en Give Away

I dag gies det bort noe helt unikt.
Et par lunger.
Faktisk mine egne lunger.
grunnen til Give Awayen er at jeg ikke vil ha dem lengre.
Vi bare krangler og de nekter å fungere denne uka.
DVS lungene funker vel bra, strengt tatt... men bronkiene er det værre med..
Antibiotika skal etter planen gjøre kål på det som gjør vondt, men littegranne oksygen i ny og ne hadde ikke vært å forakte...
Og jeg hadde vært glad for å få tilbake min vanlige stemme uten å høres ut som en kryssning mellom Nina Simone og en gås...

akkurat...


Nåvel...
Jeg bør vel ikke klage. for mange står i kø for å få nye lunger av bedre grunn enn hva jeg har for å HATE mine akkurat i dag..

Det er også siste dag på jobb hos NTNU.
Trist men jeg har hatt det så bra her at jeg greier ikke helt å være lei meg.
I går hadde vi kaker i lunchen og to stykker holdt veldig fine taler og ga meg skryt for humor og positiv innstilling...
merkelig nok har jeg alltid sett meg selv som forholdsvis negativ og deppa så enten har jeg greid å gjemme negativ-meg på innsida og omskapt mitt ytre til den positive og selvsikre personen jeg vil være, eller så har jeg fått masse skryt bare fordi jeg skal slutte... men det tror jeg egentlig ikke for de fleste her er ærlige folk.
men jeg syns det er enkelt å tenke positivt i denne jobben da...
jeg fikk en kjempefin blomsterbukett også som Maya adopterte og mente at definitivt var ment for henne...
Greit for meg...
Og uansett så har jeg tenkt å ta med meg skrytet og den positive innstillinga og kjøre på med like mye positivitet i den neste jobben jeg får.

Katt med vikarjobb... Naww..

Det er littegranne slitsomt å være vikar også og jeg håper jeg får en fast jobb snart.



1 kommentar:

  1. Hehe, du kan få allergiskaftet mitt - så kan vi bytte?? Så koselig å se spor etter deg inne på bloggen min. Litt god underholdning tar en ikke skade av! Så du Henriette S i går?? Dama er vill.

    SvarSlett

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...