torsdag 19. januar 2012

Dakar Johnny...

Med en liten sommerfugl i magen men samtidig en litt trist klump så leser jeg i dag at det er slutt mellom den evig-vakre Johnny Depp og hans samboer/kone gjennom 14 år Vanessa Paradis.

Dakar Johnny... Kom til Norge du så skal jeg trøste...




En bitteliten bit av meg tenker "det er håp for noen andre" men samtidig så har jeg alltid sett Johnny depp som en sånn sypatisk og morsom fyr at jeg egentlig syns det er fryktelig synd.
De var liksom det ultimate Hippie-paret. Litt småsære og litt pr-sky men så fantastisk bra matcha og nydelige sammen.
Verdens desidert peneste mann er singel og verdens kvinner stiller seg nok i kø for å trøste, men jeg håper egentlig for Johnny sin del at han og Vanessa fikser forholdet og blir lykkelige sammen resten av livet...
Det var liksom det som var meninga... at de skulle tusle rundt i Paris og mate endene til godt oppe i pensjonsalder...

Nå er det et velkjent fenomen at Johnny ikke trives helt i søkelyset med mindre han har et kostyme og et manus innen rekkevidde, men han så liksom så trist ut på Golden Globes at jeg hadde mest lyst til å hoppe inn i TV'n og gi han en klem...

3 kommentarer:

  1. Har de bekrefta bruddet? Jeg trur ikke noen ting før det kommer pressemelding. Såh!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bruddet er ikke bekrefta men jeg syns bare det var så trist et rykte at jeg måtte "sladre" litt...
      Jeg tror ikke det på noen måte er et enkelt liv når han farter verden rundt på filminnspillinger mens hun er hjemme med ungene. Blir ikke akkurat så mye kvalitetstid i parforholdet på det viset... Som sagt så håper jeg at de finner sammen igjen. Ikke at de ser så himla lykkelige ut men fordi jeg liker Johnny og mener at hans beste arbeid er gjort mens han har vært sammen med henne. Hun Har på en måte gjort han litt mindre seriøs...

      Slett
  2. De lukte vist stygt av tissen has... (i følge ryktan)

    SvarSlett

Hei
Hvis du skriver noe her, skriver jeg hos deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...